1397-02-23 09:37
787
0
53419
به همت شبکه جوانان رضوی برگزار می شود:

گلستان میزبان سه شخصیت اندیشمند بین المللی از آمریکا و فرانسه

به همت شبکه جوانان رضوی ، استان گلستان در روزهای سه شنبه 25 الی پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه  میزبان سه شخصیت اندیشمند بین المللی  از آمریکا و فرانسه خواهد بود.

به گزارش گلستان ما ؛ آیین افتتاحیه ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با عنوان «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» با حضور ۶۰ شخصیت سیاسی، امنیتی، نظامی، دانشگاهی و رسانه ای ضد صهیونیست از ۲۲ کشور جهان در مشهد مقدس برگزار شد.

این کنفرانس با ابتکار موسسه بین المللی اندیشمندان و هنرمندان مستقل(افق نو) و همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی از روز بیست و دوم اردیبهشت ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرد و به مدت ۳ روز در جوار بارگاه منور رضوی و سپس در 15 استان کشور ادامه خواهد یافت.

یکی از اصلی ترین مخاطبان کنفرانس افق نو دانشجویان هستد که پیش بینی شده تا دانشگاه های ۲۰ استان کشور با کمک شبکه جوانان رضوی میزبان مهمانان این کنفرانس باشند و در یک فضای آزاد با دانشجویان و فرهیختگان به گفت و گو بپردازند.

شایان ذکر است میهمانان کنفرانس که شامل شخصیت های سیاسی (نمایندگان سابق و فعلی اتحادیه اروپایی و نماینده فعلی پارلمان یکی از کشور های اروپایی)، نظامی (سرهنگ سابق جنگ روانی ارتش آمریکا و کارشناس ارشد سابقِ سیاست های امنیتی دفتر وزیر دفاع آمریکا)، امنیتی (افسر سابق اطلاعات نظامی سی.آی.ای)، چهره های آکادمیک، رسانه ای، هنرمندان و فعالین ضد جنگ هستند که (بویژه از سال ۲۰۰۰ میلادی) در مقالات، سخنرانی ها، مصاحبه های مکتوب و تصویری و نیز گردهمایی های بین المللی همواره امپریالیسم، صهیونیسم و سیستم سرمایه داری را نقد کرده اند و در خصوص مسائل بین المللی و منطقه ای همسو با سیاست های جمهوری اسلامی بوده اند.

مهمانان ویژه استان گلستان عبارتند از :

آقای دکتر مایکل جونز از آمریکا تحلیلگر راشاتودی و پرس تی وی . استاد سابق کالج سنت ماری ایندیانا . مولف بیش از 40 کتاب در حوزه نقد سیاستهای سرمایه داری و غرب.

خانم دکتر ماریا پومیه از فرانسه استاد سابق دانشگاه سوربن ، نویسنده و کارگردان ، محقق و فعال سیاسی . استاد دانشگاه هاوانا . فعال سیاسی در حوزه دفاع از حقوق فلسطینیان

آقای فرانسوا فریه از فرانسه افسر سابق نیروی دریایی فرانسه و متخصص در حوزه خاور میانه

مهمانان ویژه در استان گلستان به همت شبکه جوانان رضوی استان در روزهای سه شنبه 25 الی پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه ، برنامه های متنوعی از جمله هم اندیشی با اساتید دانشگاههای استان ، حضور در جامعه المصطفی العالمیه و جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان ، حضور در برنامه زنده صدا و سیما ، نشست تخصصی با اصحاب رسانه و نشست خبری را برگزار خواهند کرد.

قابل ذکر است: ششمین دوره این کنفرانس به ابتکار موسسه بین المللی متفکران و هنرمندان مستقل و با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.